کارگردان بازی اصلی می‌گوید که بازسازی Resident Evil 4 باید داستان را بهتر کند.

کارگردان بازی اصلی می‌گوید که بازسازی Resident Evil 4 باید داستان را بهتر کند.

کپکام در سال‌های اخیر با بازی‌های رزیدنت اویل خود در به شهرت رسیده است و حداقل نیمی از موفقیت‌های این سری از بازسازی‌های منتشر شده برای Resident Evil 2 و 3 است وبازسازی Resident Evil 4 نیز در دست ساخت است.

شینجی میکامی که در حال حاضر رئیس تانگو گیم‌ورکس است و مشغول بازی بعدی Ghostwire: Tokyo است، میراث خود را در Capcom ساخت، جایی که فرنچایز Resident Evil (در میان دیگران) را ایجاد کرد، اولین بازی، بازسازی آن و سپس Resident Evil 4 را کارگردانی کرد. و اخیراً در صحبت با VG247، هنگامی که از میکامی در مورد بازسازی شایعه شده سؤال شد، در مورد اینکه چگونه فقط سه هفته فرصت دارد تا داستان اصلی را بنویسد، و اینکه او آرزو دارد در ادامه شاهد بهبودهایی در این زمینه باشد، صحبت کرد.

 

میکامی می‌گوید: «اگر کپکام بتواند کار بزرگی انجام دهد و داستان را بهتر کند و محصول خوبی ارائه کند، عالی خواهد بود. او در پاسخ به این سوال که نظر کلی او در مورد بازسازی این بازی چیست، گفت: "هواداران به احتمال زیاد آن را می خواهند و بنابراین این چیز خوبی است." در سال 2020، او نظرات مشابهی را ارائه کرد - در اینجا بیشتر در مورد آن بخوانید.

 

در مورد اینکه چه زمانی نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 به طور رسمی فاش می شود، باید دید. در اوایل سال 2021، افشاگری‌ها ادعا می‌کردند که توسعه بازسازی مجدد راه‌اندازی شده است، و کپکام پروژه را به دنبال تغییراتی در جهت آن به داخل منتقل کرد.

 

طرفداران Resident Evil 4 اخیراً چیزهای دیگری برای سرگرم کردن آنها داشته اند، به طوری که Resident Evil 4 VR سال گذشته برای Meta Quest 2 عرضه شد. این بازی همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند و امسال حالت Mercenaries را نیز دریافت خواهد کرد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4e36

خبرنامه بازی ها

گالری